Strona Główna Forum STOWARZYSZENIA ELEKTRYKÓW POLSKICH
Witamy :)

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Podłączenie w celu sprawdzenia silnika do bramy garażowej CA
Autor Wiadomość
tomala0707 
Uczestnik forum


Dołączył: 19 Gru 2015
Posty: 7
Skąd: Bochnia
Wysłany: 19-12-15, 18:16   Podłączenie w celu sprawdzenia silnika do bramy garażowej CA

Witam chciałbym zapytać jak uruchomić silnik do bramy garażowej Came Tipo C100 w celu jej sprawdzenia czy silnik jest sprawny i współgra z krańcówkami.Za wszelką pomoc wielkie dzięki

link do schematów które mi się udało znaleźć na necie

https://www.google.pl/?gf...+100+B3+CBY+pdf

pierwszy link pdf
 
     
simcode 
Aktywny uczestnik forum


Pomógł: 91 razy
Dołączył: 17 Sty 2011
Posty: 1454
Skąd: śląsk
Wysłany: 19-12-15, 18:57   

tomala0707 napisał/a:
bramy garażowej CA

100+B3+CBY
Ty masz silnik do CA a tu tylko CBY więc jak mamy pomóż. Daj zdjęcie silnika z tabliczką.
 
     
tomala0707 
Uczestnik forum


Dołączył: 19 Gru 2015
Posty: 7
Skąd: Bochnia
Wysłany: 19-12-15, 19:40   

zdjęcie tabliczki http://www.elektroda.pl/r...3357&highlight=
 
     
simcode 
Aktywny uczestnik forum


Pomógł: 91 razy
Dołączył: 17 Sty 2011
Posty: 1454
Skąd: śląsk
Wysłany: 19-12-15, 21:20   

A co ze zdjęciami silnika (widok zacisków też )
 
     
tomala0707 
Uczestnik forum


Dołączył: 19 Gru 2015
Posty: 7
Skąd: Bochnia
Wysłany: 20-12-15, 13:27   

w linku puszka silnika http://www.elektroda.pl/r...255808#15255808
kable od strony oznaczeń , opisów na puszcze zostały usunięte bo to były kable ucięte podczas demontażu . Dwa kable czerwone i jeden czarny idą do silnika pozostałe do krańcówki
 
     
e-sparks 
Aktywny uczestnik forum
wkładam kij w mrowisko



Pomógł: 117 razy
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 1054
Skąd: Suwałki
Wysłany: 21-12-15, 08:54   

W = Neutralny
V = faza lewo
U = faza prawo

Czyli czarny to wspólny, a czerwone to kierunek lewy i prawy.

Tylko jaja urwać przy samej d...e za użycie żółtozielonej i niebieskiej żyły jako przewody fazowe.
_________________
Pozdrawiam, Wiesław
   
     
tomala0707 
Uczestnik forum


Dołączył: 19 Gru 2015
Posty: 7
Skąd: Bochnia
Wysłany: 21-12-15, 09:56   

a takie pytanie bo to silnik jedno fazowy kondensator nie potrzebny ??
 
     
tomala0707 
Uczestnik forum


Dołączył: 19 Gru 2015
Posty: 7
Skąd: Bochnia
Wysłany: 22-12-15, 10:36   

silnik nawet nie drgnął a więc twierdzę że bez kondensatora ani rusz albo błędne podpięcie bo jeśli by był spalony albo coś to przynajmniej albo by zabuczał albo wywalił zabezpieczenie różnicówkę a tu nic cisza
 
     
wiszu6 
Uczestnik forum



Dołączył: 12 Gru 2015
Posty: 1
Skąd: Nysa
Wysłany: 22-12-15, 14:00   

tomala0707 napisał/a:
silnik nawet nie drgnął a więc twierdzę że bez kondensatora ani rusz albo błędne podpięcie bo jeśli by był spalony albo coś to przynajmniej albo by zabuczał albo wywalił zabezpieczenie różnicówkę a tu nic cisza


Kurde, to kiepsko...
_________________
Często bywa, że myśl, która we śnie wydawała się genialna, po przebudzeniu okazuje się bezmyślnym połączeniem słów...
 
     
simcode 
Aktywny uczestnik forum


Pomógł: 91 razy
Dołączył: 17 Sty 2011
Posty: 1454
Skąd: śląsk
Wysłany: 22-12-15, 14:18   

wiszu6 napisał/a:
Kurde, to kiepsko...

Wiem że kolega tu nowy, ale piszemy kiedy mamy coś do dodania.

tomala0707 napisał/a:
silnik nawet nie drgnął a więc twierdzę że bez kondensatora ani rusz albo błędne podpięcie bo jeśli by był spalony albo coś to przynajmniej albo by zabuczał albo wywalił zabezpieczenie różnicówkę a tu nic cisza

Musisz zrobić pomiary oporności uzwojeń.
 
     
tomala0707 
Uczestnik forum


Dołączył: 19 Gru 2015
Posty: 7
Skąd: Bochnia
Wysłany: 22-12-15, 20:36   

oporność miedzy zaciskami
+ obroty lewo z + obroty prawy wynosi 45,5 oma
+ obroty lewo z neutralnym wynosi 22,6 oma
+ obroty prawo z neutralnym wynosi 22,6 oma
 
     
e-sparks 
Aktywny uczestnik forum
wkładam kij w mrowisko



Pomógł: 117 razy
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 1054
Skąd: Suwałki
Wysłany: 22-12-15, 21:05   

tomala0707 napisał/a:
kondensator nie potrzebny ??
Potrzebny,
pomiędzy zaciskami U i V, prawdopodobnie w okolicach 10-16 mikrofaradów.
_________________
Pozdrawiam, Wiesław
   
     
simcode 
Aktywny uczestnik forum


Pomógł: 91 razy
Dołączył: 17 Sty 2011
Posty: 1454
Skąd: śląsk
Wysłany: 22-12-15, 21:21   

e-sparks napisał/a:
pomiędzy zaciskami U i V, prawdopodobnie w okolicach 10-16 mikrofaradów.

W tej instrukcji doczytałem że 20 ? . Ciekawe czy ruszy, tu schemat z tej dokumentacji co kolega dał.

C c 100.png
Plik ściągnięto 33 raz(y) 46,19 KB

 
     
tomala0707 
Uczestnik forum


Dołączył: 19 Gru 2015
Posty: 7
Skąd: Bochnia
Wysłany: 23-12-15, 16:44   

Temat zamknięty wszystko działa wielkie dzięki za pomoc ( użyłem kondensatora 16 )
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group