Strona Główna Forum STOWARZYSZENIA ELEKTRYKÓW POLSKICH
Witamy :)

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Golf IV 1.4 benz - kontrolka ciśnienia oleju
Autor Wiadomość
Marekkwu 
Uczestnik forum
Elektryk


Wiek: 21
Dołączył: 07 Sie 2015
Posty: 2
Skąd: Mysłowice
Wysłany: 07-08-15, 14:53   Golf IV 1.4 benz - kontrolka ciśnienia oleju

Mam problem z kontrolką ciśnienia oleju w VW golf IV.
Poziom oleju - prawidłowy.
Gdy jest bardzo gorąco czujnik szaleje i wyskakuje kontrolka, że ciśnienie oleju jest nieprawidłowe (po okolo 10 minutach jazdy), dzieje sie też tak czasem gdy przeciągne go krótką trasą na ~5k obrotów.
Podczas normalnej jazdy i gdy temperatura na dworze jest w miare niska wszystko jest w porządku.

Zanim wybiore sie z tym do elektryka samochodowego może doradzicie mi co moge jeszcze sprawdzić aby wyszukać usterke?
 
     
simcode 
Aktywny uczestnik forum


Pomógł: 91 razy
Dołączył: 17 Sty 2011
Posty: 1463
Skąd: śląsk
Wysłany: 07-08-15, 18:39   

Może świadczyć o kilku rzeczach ;
1 ) do bani olej
2 ) wytarta pompa
3 ) silnik jest już do remontu .
 
     
Marekkwu 
Uczestnik forum
Elektryk


Wiek: 21
Dołączył: 07 Sie 2015
Posty: 2
Skąd: Mysłowice
Wysłany: 10-08-15, 12:43   

Jesli chodzi o pompe paliwa to była wymieniana wraz z rozrządem niedawno, wymieniłem również wszystkie oleje i filtry
 
     
simcode 
Aktywny uczestnik forum


Pomógł: 91 razy
Dołączył: 17 Sty 2011
Posty: 1463
Skąd: śląsk
Wysłany: 10-08-15, 15:38   

Marekkwu napisał/a:
o pompe paliwa

Chyba pompę oleju .
 
     
azor77 
Uczestnik forum



Pomógł: 19 razy
Wiek: 40
Dołączył: 23 Maj 2006
Posty: 281
Skąd: Jaworzno
Wysłany: 11-08-15, 17:27   

Wymieniłbym na początek czujnik oleju ...mały koszt a jeśli to nic nie zmieni to pomiar ciśnienia oleju sprawdzić odpowiednim manometrem i wszystko pokaże ;-)
_________________
Grzesiek
 
   
     
tatanka 
Uczestnik forum


Dołączył: 27 Sie 2015
Posty: 52
Skąd: woj. śląskie
Wysłany: 27-08-15, 22:17   

Starsze VW miały 2 czujniki. Niskiego i wysokiego ciśnienia.
Jeden normalnie na dole, drugi w okolicy głowicy.
Przy ok 2000obr był sprawdzany górny czy jest odpowiednie ciśnienie.

Przyczyną może być niskiej jakości olej, kończy się pompa oleju, traci się ciśnienie ( np na wałku rozrządu ).
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group