|
Forum STOWARZYSZENIA ELEKTRYKÓW POLSKICH
Witamy :)
|
Koszt przerobienia instalacji |
Autor |
Wiadomość |
kjs13
Uczestnik forum

|
Wysłany: 03-01-16, 23:56 Koszt przerobienia instalacji
|
|
|
Witam,
Niby jestem z zawodu elektrykiem z uprawnieniami, ale zajmuję się budową rozdzielni średniego i wysokiego napięcia. Więc boje się trochę ruszać temat.
Kupiłem mieszkanie, 27 m2, gdzie z tego co widzę cześć instalacji jest w miedzi a część w aluminium. Do tego jeszcze jest stara rozdzielnia na "korki", łączniki z lat 60-tych a dodatkowo chce zamontować kuchenke indukcyjną na dwa palniki.
Jaki może być koszt ( pi razy oko) zrobienia rozdzielnicy i potem pomiarów? Myślałem żeby elektryk obeznany z tematem zrobił rozdzelnicę, ja sobie sam poprowadzę przewody i na zakończenie żeby zrobił pomiary. |
|
|
|
 |
kozi966
Aktywny uczestnik forum inżynier elektryk

Pomógł: 102 razy Dołączył: 28 Mar 2011 Posty: 1155 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 04-01-16, 16:53
|
|
|
kjs13 napisał/a: | Jaki może być koszt ( pi razy oko) zrobienia rozdzielnicy i potem pomiarów? |
To zależy jakiej rozdzielnicy.... i co ma w nią wchodzić.
Czy ma być z materiałem? czy bez? ile obwodów?
Załóżmy, że koszt wykonania rozdzielnicy to 550-750zł a koszt sprawdzenia instalacji w takim mieszkanku to 250-350zł.
Ale to tylko "strzał", niepotwierdzony żadnymi wycenami. |
_________________ Jeżeli się z czymś nie zgadzasz, przedstaw konkretne argumenty w stosunku do aktualnego tematu. |
|
|
|
 |
skrupser
Uczestnik forum

|
Wysłany: 11-04-17, 20:42
|
|
|
Dokładnie tak jak wyżej - wszystko zależy od tych poszczególnych elementów, ale nie będzie to więcej niż 500 zł moim zdaniem. |
_________________ mieszkania Złotów |
|
|
|
 |
simcode
Aktywny uczestnik forum

Pomógł: 91 razy Dołączył: 17 Sty 2011 Posty: 1495 Skąd: śląsk
|
Wysłany: 13-04-17, 13:45
|
|
|
kjs13 napisał/a: | Do tego jeszcze jest stara rozdzielnia na "korki", łączniki z lat 60-tych a dodatkowo chce zamontować kuchenke indukcyjną na dwa palniki. |