Strona Główna Forum STOWARZYSZENIA ELEKTRYKÓW POLSKICH
Witamy :)

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Pomiary Elektryczne
Autor Wiadomość
Jaco11 
Uczestnik forum

Wysłany: 23-02-16, 20:07   Pomiary Elektryczne

Wiem ze temat był wałkowany ale teraz mam problem

Jestem elektrykiem od 20 lat
Posiadam własną działalność elektryczną wykonuję pomiary elektryczne
z zawodu jestem elektrykiem nie inżynierem !
posiadam kwalifikacje do wykonywania pracy na stanowisku DOZORU oraz Eksploatacji w zakresie obsługi ,konserwacji , remontów montażu , kontrolno -pomiarowym dla grup od 1do 10
Ubezpieczenie OC
Mierniki z certyfikatem kalibracji ?
czy mogę wykonywać przeglądy elektryczne na Budynkach Użytku Publicznego .

Bo podobno nie .

Proszę o pomoc w tej kwestii

e-sparks 
Aktywny uczestnik forum
wkładam kij w mrowisko

Wysłany: 23-02-16, 20:39   

Jaco11 napisał/a:
czy mogę wykonywać przeglądy elektryczne na Budynkach Użytku Publicznego
Oczywiście, że tak.
Prawo budowlane nie różnicuje budynków na użytku publicznego i inne.

simcode 
Aktywny uczestnik forum

Wysłany: 23-02-16, 20:54   

e-sparks napisał/a:
Prawo budowlane nie różnicuje budynków na użytku publicznego i inne.

E.. chyba różnicuje .
Art. 62. 1. Obiekty budowlane powinny być w czasie ich użytkowania poddawane przez właściciela lub zarządcę kontroli:
I dalej czytamy.
Obowiązek kontroli, o której mowa w ust. 1 pkt 1 lit. a, nie obejmuje właścicieli i zarządców:
1)budynków mieszkalnych jednorodzinnych;
A ma to reperkusje w dalszej części PB.

e-sparks 
Aktywny uczestnik forum
wkładam kij w mrowisko

Wysłany: 23-02-16, 21:07   

Wyraziłem się skrótowo, dla celów "pomiarowych" nie ma różnicy pomiędzy sposobami/celami użytkowania obiektu budowlanego.
Kolega Jaco11 ma niezbędne "papiery", aby przeglądy instalacji elektrycznych wykonywać bez względu na ich umiejscowienie.
Jaco11 napisał/a: